søndag 30. mars 2008

Sommartid

Mesteparten av snøen forsvann i går, iallefall her nede i sentrum, so det passar ganske bra.
Baksida er berre at det var tilfeldigheter som gjorde meg oppmerksom på at det var denne
helga vi skulle stille klokka tilbake.
Det er vel på sin plass med ein hyllest til den lenge etterlengta sommaren som no er i kjømda
Dolores Keane med Summer of My Dreams:
http://www.youtube.com/watch?v=Nehto0M3Lvs

PS. Ellers synes eg at det er eit kjempegodt forslag at alle som vil protestere mot og boikotte sommar OL i Beijing kan starte protesten med å ta av seg alle kleda som er produserte i Kina, så får vi sjå ka som skjer!

5 kommentarer:

Regine sa...

heheh, voldsom kamp for kina her i gården då - men du har absolutt mange gode poeng!

ja,hehe,eg hørte det forslaget på radio, det med å ta av alle kle som e produserte i kina :P

endelig e snøen vekke ja.. pjuh.håper den ikkje kjem att! i'm sick of it. Her e krokusen komt fram,det e påske og pinseliljer på bøen også=)

Hallvard sa...

Nei, det er vel ikkje akuratt slik at eg forsvarar Kina i eit og alt. Det er igrunnen for å bringe litt balanse i debatten. Når eg snakkar med kineserar så kritiserer eg so mykje som mulig, snakkar eg med folk her så er det litt motsatt.
So vidt eg veit kjenner du til den strategien.

Anonym sa...

Den sangen hugsar du kanskje... frå bryllaupet til meg og June. :)

Regine sa...

haha,
i do, i do.

vi e vel veldig like der.eg ligner på deg i det meste. bare at eg e meir uøkonomisk,og du e smartere..men så e du jo eldre og.og no skriver eg masse sprøyt her.

love you dad!

Anonym sa...

hmm... interessangt poeng det der =) sitte på jobb no, sommervær, digg!